Herşey Rüyalarda Güzel



Uyurlarken herşey ne kadar güzel.

Yavru kuşlarımdan büyüğü hasta,dün gece pert oldum sürekli ates ölç çişe götür.Bir uyu bir uyan. kendime not:okulda havuza yollama. 
Seviyor ama yollarım ben yine
Böyle dengesiz böyle değişkenim işte..

Markete,pazara gitmek için bile aileminden yardım istemekten,kendim halletmeye çalışınca yorulmak ya da başarısız olmaktan bıktım. 
Kendime acır hale geldim, zavallı gibi hissediyorum. Ailemi bana çok yardımcı olmasına karşın eleştirir buluyorum çoğu zaman, birilerini suçlarken hedef hep en yakındakiler oluyor. Halbuki buna hakkım yok. Bunu bilmenin ezikliği bir başka.

Artık bir yardımcı şart bunu anladım. Tek başımayım bunun onayını ve kararını tek başıma vermeliyim.

Herşey kolaylaşacak sanırken olmuyor,demek ki daha zamanı var. O zaman kendime acımayı bırakıp birşeyler yapmaya başlamalı. Bu da buraya not düşülsün.

İnsanlardan birşey istemeyi sevmiyorum ben bu benim ya da Mehmet'in ailesi olması farketmez. Kendim gibi olacaksam sevmediğim şeyleri yapmayı bırakmalı.

Başkası yapabiliyor ben yapamıyorum.Napalım yani ben buyum.Mehmet'in millet nasıl yapıyor temalı sinir stres seviyemi anında tavan yaptıran konuşmaları umrumda değil,herkes yapsın benden pas..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar