Bugün 4 Yıllık Anne Oldum

Canım oğlum çok hevesle beklediğim 4 yaşına girdi (ya da doldurdu). Peki ben 4 yıllık annelik serüvenimde (kesinlikle bir serüven bence monotonluk yok) nereden nereye geldim bir özet geçmek istiyorum.

1 - Kaka ve Sümük
4 yıldır en çok muhatap olduğum bu iki madde artık benim için anlam değiştirdi. Bunlar sadece vücut sıvısı değil duygu hali benim için. Mutluluk, suçluluk, endişe, rahatlama her şey ama her şey bunlara bağlı hayatımda

2-Tatil
4 yıldır hiç tatil gibi tatil yapmadım(amsterdam'ı saymazsak). Peki hangisini tercih ederim tabi ki şimdikileri. Daha çok yoruluyorum ama daha mutluyum.

3-Sorumluluk ve Kaygı
İşte beni en çok yoran kısım bu, korkunç bir sorumluluk ve kaygı ağırlığı var üstümde. Boş veremiyorum, bu da beni (Mehmet yokken özellikle)en çok yoran kısmı.

4-Aşk
Hayatımın en unutulmaz 2 anı ikisini de kucağıma aldığım ilk an. İlk görüşte aşk, nasıl bir duygu hali anlatılmaz. İlk kez karşılık beklemeden, sevilmeyi, iyiliği ve daha bir çok şeyi beklemeden koşulsuz sevgiyi onlarda tattım(Rabbim binlerce şükür)

5-Ani duygu geçişleri
Uyumuyorlar, şımarıyorlar vs. diye dünyanın en sinirli insanıyken daldıkları an sevgi kelebeği, en mutlusu filan oluyorum. Hayatımın başka hiç bir anında böyle ani duygu geçişi yaşamamışım dır.

6-Önceden nefret ettiğim şeylerden zevk alma
Çocuk parkları

7-Başkalarında kınadıklarımın aynen başıma gelmesi
Bu olmayan yoktur herhalde, bekara karı boşaması misali önceden eleştirdiğim ebeveynlik hatalarını pek güzel ,seve seve yapıyorum.

8-Mehmet
Anne baba olduktan sonra ilişkimiz,bağımız,onun kalbimdeki yeri değişti.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar