Bu Aralar-31.03.2018

Eylül ve Kemal'in saçını kestik dün. Eylül'ümün ilk saç kesimi, sarı tatlı bukleleri peçetenin içinde kaldı. Yeni halinde sevimli suratı daha çok ortaya çıktı bayıldım.

Keşke daha çok fotoğraf çekme alışkanlığım olsa, saç kesilirken bile çekmedim.

Bu aralar sevimliliğinin en üst seviyesinde sanki, elinden bırakmadığı şapkası ,ağız yüz mimikleri, yarım yamalak konuşmasıyla dünyanın en tatlı yaratığı...Tv izlerken yüzükoyun yere uzanıp yüzünü elleri arasına alıyor, ayakları da havada sallıyor. Ya da ağlarken elleriyle ağzını kapatıp kendini yere atıyor birde popoyu havaya dikti mi gel de yeme..

Kemal'in 4 yaşıyla bir olgunluk, aklı başındalık göz kırpıyor sanki bundan çok mutlu oluyor, dioglarımızla gayretten gayrete düşünüyorum. Geçenlerde tuvalete giderken onsuz çizgi film izlemiyim diye bana gözüm sende hareketi yapıyor. Ya da bu gece yatarken pijama partisi yapalım dedi. Nasıl olacak? Kızlar gelecek(serra sude teyzem ananem yengem) ee sen, siz beni aranıza alırsınız dior. ee ne yapacağız peki? Saçma şeyler yapacaksınız. Ne gibi? tişört kesmece????

Kemal'de işler yoluna girerken Eylül'de bi 2 yaş sendromu göz kırpmaları, aman evlerden uzak. Henüz hazır değilim zira Kemal'in baya fena olarak hafızalarda yerini koruyor.

Kemal'in 2 yaş sendromuyla uğraşırken Eylül emim uyuma modundaydı, tüm enerjim ona kanalize oluyordu. Gerçi şimdi Kemal'in o fotolarına bakınca nasıl kızıyormuşum ona diye kendime çok kızıyorum. Öyle tatlıymış ki,yavrum babası 1 yıl ardından denize gitmişti, kardeşi olmuştu ve salak ben tuvalet eğitimine başlamıştım. Ah annecim ne olursa ilk çocuklara oluyor. Tek hatalı benken ona kızıyordum.

Sena'nın hazırlıkları son sürat devam ediyor. Bugün mobilya baktık ,moda çok değişmemiş anladım...Yeni ev yeni eşya diordum ama pek lüzum yokmuş anladım.

Çocuklar olmadan önce rutin hayat beni çok sıkardı, sürekli hobi arayışındaydım, hayatım boşa geçiyor bişiler yapmalıyım hissinden hiç kurtulamazdım. Kemal ve Eylül hayatımdan bu kaygıyı uzaklaştırdı. Şu an tek yaptığım günlük rutinlerimiz olmasına rağmen aklıma asla bu düşünceler gelmiyor, birlikte geçirdiğimiz güzel bir gün beni tatmin etmeye yetiyor.

Çok Şükür Rabbim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar