Bıdıklarım Büyüyor

 2 çoçuklu hayatın zevklerini yaşıyorum bu ara, çünkü Mehmet burada. Ve hayat tabi ki keyifli hızla gürül gürül akıp gidiyor. Mehmet yokken geçirdiğim 45 gün 4,5 ay uzunluğundaydı, şimdi ise o geleli 1 ay oldu ve bana sadece 1 hafta gibi geldi.
Markete onunla gitmek, banyodan sonra giydirecek birinin olması, yatağı açan uyutan yediren birinin olması ne büyük nimet Allah ım. Gerilmiyorum, çünkü kendime aşırı yüklenmiyorum, kuzularım da gerilmiyor dolayısıyla.  Mutlu mesut yaşayıp gidiyoruz. Hatta uzun süredir aklımda olan reformer pilatese bile başladım.
Çok şükür Allahım
Kendime Not: Mart ayınca devamlı birini bul, zira benden bi kontrat daha çıkmaz gibi hissediyorum.

Velhasıl zalımsın zaman, gözümün önünde hızlıca büyüyorlar. Bunca uykusuzluğa ve yorgunluğa karşı bu günleri çok özliyeceğimin farkında her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
Bu yazımda 27 ay arayla 2 çoçuk sahibi olmanın iyi yanlarını yazacağım çünkü iyimser bir günümdeyim:)

1. Birbirlerini sevdiklerini ve sahiplendiklerini görüyorum. Kemal çok fazla kıskanmıyor çünkü kendisini bildi bileli bir kardeşi var. Yaşların yakın olmasının iyi yönü bu.
2.Eylül sabah kalktığında ve gece yatarken dudaklarını uzata uzata abisine öpücük veriyor,muhhh diye efekt yapıyor bir de. Bizi ise çok çok canı isterse lütfederek öpüyor.
3.Eylül Kemal'in oyununu bozduğunda bile Kemal onu sıkıyor ama daha çok canını yakmaya korkuyor. Kardeşi zarar gördüğünde üzülüyor.
4.Birbirlerini oyaladıkları bir gerçek. Biri yokken diğerinin sıkıldığını ve birbirlerini özlediklerini görmek çok güzel.
5.Daha etraf toparlanmadan geçiş yaptık(mama sandalyesi vs. daha ortadan kalkmamıştı) Artık yavaş yavaş bebek nesnelerinden temizleniyor olmak çok hoşuma gidiyor.
6.Eylül Kemal'e bakarak çok şey öğreniyor. Parkta nasıl davranacağını, oyuncak oynamayı, sofrada bizimle yemeyi,konuşmayı çok daha erken öğrendi abisine bakarak.
7.Banyo saatleri tam bir çurcuna bir o kadar da eğlenceli, birbirlerini yıkıyorlar.
Binlerce şükür sahip olduğum herşeye...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Lastikli Çarşaf Yapımı

İstanbul Gezmeleri-Eminönü

Kinky Curly - Zenci Kıvırcığı Saçlar